Butiksmedarbejder.
Ønsker du et arbejde med fokus på salg og service? Har du evnen til at lytte til kundernes behov og sikre kunden en god oplevelse? Har du humor og er du til et frit arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet, så kunne du være vores nye butiksmedarbejder.
I stillingen som Butiksmedarbejder vil dine primære arbejdsopgaver være:
- Salg og service til forretningens kunder
- Telefonekspedition
- Fakturering, opfølgning og eftersalgsaktiviteter
- Ordrebehandling og varebestilling
- Sikre en salgsklar butik, herunder sikring af vareeksponering og placering
- Plukning, pakning og opfyldning af varer
- Registrering og modtagelse af varer
- Forefaldne opgaver
Dansk Industri Supply ApS er leverandør af rengøringsmidler, rekvisitter og maskiner til det professionelle marked. Vores mål er at være den bedste samarbejdspartner for vores kunder og at levere produkter i absolut højeste kvalitet. Vi servicerer og hjælper vores kunder i butikken med rådgivning, demonstration af maskiner, tryk af tøj og modtagelse af ordre til levering.
For at få succes i dette job er det essentielt at du:
- Har flair for salg og service
- Har en basal forretningsforståelse gerne med brancheerfaring og/eller produktkendskab
- Evner at lytte til kunder og deres behov
- Håndterer en bred vifte af forskellige kontakter
- Du er selvkørende, initiativrig, har ordenssans og kan lide at have travlt
- Du skal kunne arbejde selvstændigt, da der vil forekomme perioder hvor du står alene i butikken
- Du er positiv af sind, praktisk anlagt, udadvendt og kan lide at tale med kunder
Arbejdstiden er Mandag til Torsdag fra kl. 8 til 16, Fredag kl. 8 til 15:30, lukket lørdag.
Er du interesseret i at blive vores nye butiksmedarbejder, så send din ansøgning til mail@disupply.dk senest den 31 Januar.
Tiltrædelse hurtigst muligt, vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender, jo bedre er dine muligheder.
Kontaktperson Jess Iversen mobil 60820017.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.